Suomen Musiikkiteatteri
Sivusto, koulutus ja viestintäsuunnitelma
Suunnittelimme ja toteutimme Suomen Musiikkiteatterille uuden visuaalisen ilmeen uusine logoineen sekä uuden verkkosivuston keikkakalenterilla sekä lipunvarausjärjestelmällä.
Laadimme myös eräänlaisen viestintäsuunnitelman, joka sisälsi markkinointivinkkejä eri kanaviin sekä ohjeita uudenlaisen ”puhekielen” luomiseksi markkinointiviestinnässä. Pidimme myös puolen päivän pituisen koulutustilaisuuden, jossa briiffasimme yrityksen väkeä verkkosivuston hallintaan sekä uusiin markkinointitoimiin.
Teimme tämän vuoden 2018 alussa. Saman vuoden loppuun mennessä Suomen Musiikkiteatterin liiketoiminnan tulos oli noussut peräti 481 prosenttia edellisvuodesta (lähde: Asiakastieto). Sattumaako? Tuskin.