Ajankohtaiset puheenaiheet – näin reagoit niihin viestinnässäsi

Jaakko Kilpeläinen
Kirjoittaja
Jaakko Kilpeläinen
Julkaistu
3.1.2021

Käy viimeistään lähipäivinä – tai mieluiten jo viime syksynä! – läpi kaikki vuoden 2021 yleisö- tai etätilaisuudet, teemaviikot, juhlapyhät sun muut tapahtumat, joihin voit jotenkin luontevasti ajoittaa jonkin oman organisaatiosi viestin.

Ja sitten ajoita se viesti siihen päivään, jona se on mahdollisimman ajankohtainen. Tämä lisää asiasi kiinnostavuutta ja uutisarvoa.

Hyvän suunnittelun lisäksi kannattaa kuitenkin olla myös valmiina improvisoimaan, sillä maailmassa tapahtuu tänäkin vuonna asioita, joita ei kukaan voinut ennustaa.

Tosin kovimmat visionäärit eivät tyydy vain reagoimaan viestinnällään siihen, mitä ympärillä tapahtuu. He myös luovat aivan uusia puheenaiheita. Kuka tähän pystyy, tehköön!

Blogin pääsivulle