Miten saan näkyvyyttä Twitterissä? Muista ainakin tämä…

Jaakko Kilpeläinen
Kirjoittaja
Jaakko Kilpeläinen
Julkaistu
14.11.2021

Kun firmassa on tehty päätös sosiaalisen median haltuunotosta, usein unohtuu, miten erilaisia eri kanavat on. Tämä näkyy Twitterissä, jonka uumeniin on hautautunut tuhansittain yritystilejä, joilla on ehkä joitain kymmeniä seuraajia eikä mitään kiinnostavaa sanottavaa.

Jos et halua sortua samaan virheeseen, huomaathan ensinnäkin sen, että Twitter on vaikuttamiskanava, ei markkinointikanava.

Siellä eivät yleensä oikein lähde lentoon ne tilit, joissa vain mainostetaan tuotteita ja palveluita.

Siellä lähtevät lentoon näkemykset ja mielipiteet – etenkin ne, joilla on painavat perusteet.

Jos sinulla ei ole somessa oikein muuta sanottavaa kuin esim. että ”perjantaina 10% alennus lounaasta – tervetuloa herkuttelemaan”, kannattaa markkinoida bisnestäsi jossain muualla kuin Twitterissä, ok?

Blogin pääsivulle