Mediaviestintää ei sinun pidä laiminlyömän

Jaakko Kilpeläinen
Kirjoittaja
Jaakko Kilpeläinen
Julkaistu
22.2.2021

Satsaa mediaviestintään. Oikeasti.

Kun sen lajin hallitset, hallitset lajin, joka on usein tehokkaampaa ja halvempaa (=ilmaista) kuin mikään (maksullinen) markkinointimuoto.

Samalla osaat tuottaa aiempaa kiinnostavampaa sisältöä myös muihin viestintäkanaviisi.

Tästä huolimatta monet organisaatiot jättävät tänäänkin käyttämättä kullanarvoisen mahdollisuutensa saada tekemisilleen näkyvyyttä.

Älä sinä jätä näitä mahdollisuuksia käyttämättä. Mieluummin suosittelisin opettelemaan tunnistamaan nämä mahdollisuudet ja sitten hyödyntämään niitä.

Tässä bloggauksessa selitän pidemmin mutta suhteellisen tiiviisti, mitä mediaviestintä on. Tässä puolestani listaan yhdeksän hyvää syytä sille, miksi sinunkin kannattaisi ottaa tämä viestinnän alalaji haltuusi.

Kannattaa myös seurata tätä vinkkisarjaa esim. selaamalla tämän blogin julkaisuita taaksepäin tai seuraamalla Näkyytä ja Kuuluuta Facebookissa. Vinkkisarjassammehan on julkaistu ja sinne on tänä vuonna tulossa muun ohessa aika monta vinkkiä myös mediaviestinnästä.

Blogin pääsivulle