Korosta lopputulosta, älä prosessia

Jaakko Kilpeläinen
Kirjoittaja
Jaakko Kilpeläinen
Julkaistu
31.1.2021

Potentiaalista asiakastasi eivät, valitettavasti, useinkaan kiinnosta esimerkiksi paidan tuotantoketjun vaiheet pitkänä, yksityiskohtaisena selostuksena. Hänen ostopäätökseensä eivät luultavasti ratkaisevasti vaikuta firmasi saavuttamat ISO-235346-+*!?-MITÄLIE-NEVERHEARD-sertifikaatit, vaikka niitä kuinka nettisivuillasi luettelisit.

Potentiaalista asiakastasi kiinnostaa todennäköisemmin lopputulos kuin siihen johtanut prosessi. Paitaa tarvitseva kuluttaja haluaa tyypillisesti tietää, miltä paita näyttää, mitä se maksaa, kuinka lämmin tai viileä se on, mitä se päällä sopii tehdä ja millaisesta identiteetistä se viestii kanssakulkijoille.

Tähtää siis siihen, että asiakkaalle kävisi mahdollisimman selväksi, millaista vastinetta hän rahoilleen saa.

Blogin pääsivulle