Kohtele hyvin kaikkia sidosryhmiä

Jaakko Kilpeläinen
Kirjoittaja
Jaakko Kilpeläinen
Julkaistu
17.2.2021

Sekin, miten hoidat osuutesi yhteistyössä vaikkapa alihankkijoiden kanssa, voi tuoda sinulle myönteistä tai kielteistä mainetta.

Asiakkaani, joka toistuvasti maksaa laskunsa myöhässä ja vasta hätyyttelyjen tai ammattiliittoni lakimiehen yhteydenoton jälkeen, voi olla melko varma, että yhteistyömme ei sen toisen peräkkäisen laskuhässäkän jälkeen jatku.

Tuskinpa myöskään suosittelen asiakkaani tuotteita kellekään, saati yhteistyötä tämän kanssa.

Kohtele siis kaikkia ihmisiä ympärilläsi – asiakkaita, alihankkijoita, kollegoita, tavarantoimittajia… – niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan.

Blogin pääsivulle